Fiatalságot fejlesztett a Pannon

2010.04.09. 16:17
Saját bolthálózatot épít a djuice, és kedvezményesen vehetnek ruhákat az ügyfelei. Apró bökkenő, hogy az az új ügyfelek nem lehetnek 26 évnél idősebbek. Biró Balázs, a márka vezetője azt mondja, hogy még az anyacégük, a Pannon is a versenytársuk lesz.

Egy kis csapat - élén Biró Balázs marketingvezetővel - elhatározta, hogy markáns, fiatalos, pörgős márkát csinálnak a djuice-ból. Ezt pedig úgy próbálják megvalósítani, hogy a Pannon (nemsokára Telenor) világvégén lévő székházából beköltöznek Budapest közepére, a Nyugati mellé, és bevezetnek egy új üzleti modellt, amilyent Magyarországon még senki sem látott.

Az egyik legfontosabb kritérium a már említett 26 éves korhatár. Ezt azért találták ki, hogy a díjcsomagjaikat és szolgáltatásaikat pontosabban a 15 és 26 év közötti korosztály igényeihez tudják igazítani. Biró Balázs a pénteki sajtótájékoztatón elmondta, hogy a fiatalok egyáltalán nem érdeklődnek a tartalomszolgáltatások iránt, nem akarnak zenét vásárolni, viszont olcsón akarnak telefonálni.

A djuice jelenlegi előfizetőiknek nem kell aggódniuk, ha elmúltak 26 évesek, mert megtarthatják meglévő előfizetésüket. Viszont új előfizetést és kedvezményes készüléket már nem vehetnek. Nekik át kell migrálniuk a Pannonhoz.

Négy díjcsomag lesz, a számlás előfizetésnél 20, a feltöltőkártyásnál 29 forint a percdíj. Ezen kívül lesz olyan tarifacsomag, amelyben a MyVIP közösségi hálózat tagjai ingyen felhívhatják egymást.

Van olyan mobilnetes hozzáférésük, amelynél nem havi keret van (amit akkor is ki kell fizetni, ha annak csak a töredékét használjuk el), hanem lehet megabájtonként 5 forintért is netezni. Biró Balázs szerint a fiataloknál ez praktikusabb lehet, mert vizsgaidőben, vagy a nyári szünet alatt sokat neteznének mobilon, máskor viszont egyáltalán nem, mert a koleszban és otthon van vezetékes hozzáférésük.

A djuice egyik újdonsága még, hogy felhasználóik 15-20 százalékkal olcsóbban vásárolhatnak a partner divatüzletekben, sportkereskedésekben, olcsóbban szerezhetnek meg bizonyos koncertjegyeket. A mobilokhoz adnak majd egy RFID-csipet, ez helyettesíti a szokványos csipkártyákat, ezzel lehet majd kedvezménypontokat gyűjteni.

Biró Balázs szerint fontos, hogy a djuice mögött álló csapat mindössze 18-20 fős, mert így gyorsabban, rugalmasabban tudnak dolgozni, mint a nagy mobilcégek. Nemcsak a Vodafone és a T-Mobile lesz a versenytársuk, hanem a Pannon is. Az anyacégüknek is lesznek olyan díjcsomagjai, amelyek ugyanezt a korosztályt célozzák meg.

Most körülbelül félmillió djuice-előfizető van, ezt év végére 100-200 ezerrel akarják növelni.