Tinédzserekre hajt a Microsoft

2010.04.13. 10:07
Közösségi portálokra optimalizált mobilokat mutatott be a Microsoft. A hardvert a Sharp gyártja, a kód a Windows Phone 7-re épül, de a kezelőfelület egyáltalán nem hasonlít arra, amit a Microsoft februárban mutatott be a barcelonai mobilkiállításon.

A Microsoft hétfőn bemutatta a korábban Pink projektnek nevezett fejlesztés eredményeit, a Kin One és Kin Two mobilokat. Mindkét eszközzel a fiatalokat akarják megszólítani, ezért a mobilokba beépítették a legnépszerűbb közösségi szolgáltatásokat, a Facebookbot, a Twittert és a MySpace-et.

One
One

A négyzet alakú Kin One és a téglalap alakú Kin Two májustól lesz kapható az Egyesült Államokban, kizárólagos forgalmazója a Verizon Wireless. A mobilszolgáltató társtulajdonosa, a Vodafone a főbb európai piacokon – az Egyesült Királyságban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban – várhatóan ősszel vezeti be a két mobilt.

Az érintőkijelzős és qwerty billentyűzetes telefonokon a Microsoft operációs rendszere fut, amelyről annyit lehet tudni, hogy a Windows Phone 7 alapelemeire épül. A Kin nem okostelefon, nem lehet rá programokat telepíteni, de a közösségi szolgáltatások alapból elérhetők rajta.

Two
Two

Van a mobiloknak néhány hiányossága, amelyek talán átmenetiek: nincs naptáralkalmazás, és nem lehet a mobilra tölteni az Outlook vagy a Google Calendar bejegyzéseit. Nincs azonnali üzenetküldő, és nem lehet lejátszani az online videókat a YouTube-ról vagy a Huluról, és nem lehet képeket vagy videókat feltölteni a Twitterre.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM