Tízmillió dollárt bukott a szigorú Apple

2010.10.04. 14:08
A sportszereket gyártó Adidas állítólag majdnem elköltött 10 millió dollárt az Apple hirdetési rendszerében, de az iparági pletykák szerint visszalépett, mert Steve Jobs mindent maga akar irányítani.

Amikor az Adidas reklámügynöksége harmadszor sem tudott olyan hirdetési koncepcióval előállni, ami megfelelt volna az Apple szájízének, a sportszergyártó inkább elmenekült a szigorúan őrzött platform közeléből, derül ki az amerikai sajtóból.

Az Apple az iAd hirdetési platform bemutatóján közölte, hogy komoly minőségi elvárásai vannak. Emiatt az iPhone és az iPad gyártója összeakasztotta a bajszát a reklámügynökségekkel, és a procedúra lelassította az iAd alapú kampányok megjelenését.

Leginkább az zavarja a hirdetőket, hogy nem mondhatják meg, hol jelenjenek meg a reklámok, és nem használhatnak más által működtetett hirdetéskiszolgáló eszközöket. Az Apple ugyan nyíltabbá akarja tenni a rendszerét, de néhány hirdető elvesztette a türelmét.

A Wall Street Journal augusztusban azt írta, hogy egy hirdető már lelépett hasonló okok miatt. Az Apple és az Adidas egyelőre nem erősítette meg a pletykát.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM