Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA világ egyik legismertebb aukciós portálja leállítja a hirdetéseket az okostelefonokon futtatható alkalmazásában. David Wenig, az Ebay globális piacokért felelős elnöke egy interjúban azt nyilatkozta az appokban megjelenő hirdetésekről, hogy egyáltalán nem voltak elégedettek a felhasználói élménnyel, és igazából nincs is szükségük az abból származó extra bevételre.
Az Ebay idén kezdett hirdetéseket megjeleníteni az Iphone-on futó szoftver felületén, de a kísérlet balul sült el, mert a bannerek túl nagy helyet foglaltak el a kis méretű kijelzőn, zavaróak voltak és nem generáltak rendes bevételt. Egyszerűen nem éri meg – mondta Wenig.
Mindez nem jelenti azt, hogy az Ebay szakítana a mobilos technológiákkal. Éppen ellenkezőleg, a cég továbbra is elszántan fejleszti majd a mobilon zajló kereskedelmi tevékenységét, hiszen elsősorban értékesítéssel szerzi a bevételét, nem hirdetésekkel. Az Ebay mobilos platformja nagyon sikeres, azon idén több mint 10 milliárd dollárnyi tranzakció fut át.
Wenig szerint nagy szerencsére lesz szükségük azoknak a cégeknek, amelyek kizárólag mobil hirdetésekből élnek, mert szembe kell nézniük azzal a ténnyel, hogy a mobil nem teljesít olyan jól, mint a web. A hirdetőknek is fontos észben tartaniuk, hogy még sokat kell dolgozni a mobilos reklámok fejlesztésén, hogy eléjék a kívánt minőséget.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Rovataink a Facebookon