Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNovembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – tudta meg a Forbes Magyarország. Ez azt jelenti, hogy ő lesz a felelős a hosszútávú reklám , márka- és kommunikációs stratégiáért.
A cég át is szervezi ezen tevékenységét, eddig lazábban kezelték a területet, nagobb szabadságot biztosítottak az egyes országoknak. Most azonban a londoni székhelyről irányítják a tevékenységet, az újonnan alakuló Head of Brand and Communications Strategy pozíció lesz a magyar szakemberé.
Szabó Béla 2010 óta volt a magyarországi Vodafone marketingkommunikációs igazgatója, korábban a Leo Burnett reklámügynökség budapesti irodájának stratégiai vezetője volt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM
Rovataink a Facebookon