Telekom: Találja ki, hogy van-e befizetendő számlája!

2015.11.23. 11:39

Kollégák, barátok és rokonok panaszkodnak, hogy nem tudják használni a Telekom online önkiszolgáló ügyintéző felületet, ahol legutóbb már az alábbi figyelmeztetés jelent meg:

Képernyőfotó 2015-11-23 - 11.33.11 AM.png

Igen, jól látja, a Telekom online felülete nem tudja megmondani, hogy van-e tartozása, de ha van tartozása, akkor azt biztosan behajtják. Nem tud banki utalást indítani, mert éppen ezt ellenőrizné a neten, hogy mennyit kell befizetni? Nincs még Távszámla-fiókja, mert azt gondolta, hogy az önkiszolgáló ügyintézéssel mindig kényelmesen elitézheti majd a befizetést? Pech.

A számlával kapcsolatos találós kérdésre a legjobb választ egy Telekom-pontban kaphatja meg. Ott megmondják az összeget, lehet kártyával fizetni (és a várakozás hosszú percei alatt ajándékötleteket gyűjthet a vészesen közelgő karácsonyra).

A hibától eltekintve ez az online önkiszolgáló ügyfélszolgálat elég jó fejlesztés, főleg amióta Facebook-fiókkal is be lehet jelentkezni, és nem kell az MT-azonosítót bepötyögni. Még azt is sikerült - néhány hónapon át - megoldani, hogy a vezetékes és mobil számlák egy helyen legyenek láthatók.

Most viszont akadozik a működés. Reggel még sikerült belépni Facebookkal, ekkor a mobiltelefonok törlesztőrészlete volt látható, befizethető. Pár perce már csak MT-azonosítóval engedett be a rendszer, de eltűntek a mobilos befizetések, és már csak a vezetékes díjcsomag összege jelent meg. A befizetés gombra kattintva újabb hibaüzenet ugrott elő.

A távközlési cég az okostelefonokra letölthető Telekom alkalmazás használatát javasolja (Android, iOS). Ezzel a befizetést is elintézhetjük. Az appban is hasonló a helyzet, mint a weben. Amikor mobilszámmal lépünk be a fiókunkba, csak a mobilos tartozás látható. De ezt legalább sikerült befizetni bankkártyával. A Telekom azt írja, hogy a folyamatban lévő fejlesztések állnak a jelenség mögött. Bízunk benne, hogy hamarosan megjavul a rendszer, és a decemberi számlákat újra egyszerűen, néhány gombnyomással  be tudjuk majd fizetni.

Önnek van panasza a rendszerrel kapcsolatban? Ossza meg velünk hozzászólásban!