
Reklámban állítja az Apple, nem kell az iPhone-ra tok
Bár az Apple Intelligence képességei továbbra is kiemelt szerepet kapnak, az Apple a legújabb reklámjában egy mostanában kevésbé hangsúlyozott tulajdonságot helyez a középpontba: a rendkívül strapabírónak ígért Ceramic Shield képernyővédelmet.

A reklámfilm üzenete egyértelmű: az iPhone 16 Ceramic Shield bevonata annyira ellenálló, hogy a felhasználók akár tok nélkül is bátran használhatják készüléküket, anélkül, hogy a kijelző sérülésétől kellene tartaniuk.
A videó egy mindennapi jelenetet ábrázol: egy férfi tok nélküli iPhone 16-jával egy családot fotóz, amikor egyszer csak a telefon kicsúszik a kezéből, és képernyővel lefelé a földre zuhan; az iPhone-nak viszont kutya baja sem esik. A valóságban viszont korántsem annyira strapabíróak az iPhone-ok, mint azt az Apple állítja.
A Ceramic Shield bizonyítottan erősít az almás telefonok kijelzőjén, az IP68-as por- és vízállósági szabványnak hála pedig egy kis csobbanás sem tesz kárt az iPhone-okban – az Apple viszont egyikben sem bízik annyira, hogy garanciát vállaljon rájuk. Sem a betört kijelzőt, sem a beázott mobilt nem cserélik, sőt ezek cseréjéért/javításáért komoly összegeket számolnak fel.
Így ha épségben szeretné tartani telefonját, mi az új reklám ellenére is erősen javasoljuk egy tok beszerzését. A videót alább tekintheti meg:

Rovataink a Facebookon