Internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv
Ingyenes internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv, az előfizetők mailben, chaten és visszahívást kérve is kapcsolatot teremthetnek a céggel. Az emailekre huszonnégy órán válaszol a cég. A beérkezett üzeneteket a Matáv adatbázisában tárolja, így később szükség esetén az ügyintézés teljes története visszakereshető. Az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérhetnek, ennek időpontját is maguk választhatják meg. A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek chatelhetnek az ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.
Az internetes ügyfélszolgálat segítségével a felhasználónak lehetősége nyílik a Matáv-termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos mindennemű, az eddigiekben csak az 1212 telefonszámon vagy személyesen elérhető ügyintézésre, így például telefonvonal áthelyezésére, átírására, továbbá kiegészítő szolgáltatások megrendelésére és felvilágosítás kérésére. Az internetes ügyfélszolgálat a hét minden napján 0-24 óráig elérhető.