Aliz
6 °C
14 °C

Internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv

Index
2002.08.15. 16:05
Ingyenes internetes ügyfélszolgálatot indított a Matáv, az előfizetők mailben, chaten és visszahívást kérve is kapcsolatot teremthetnek a céggel. Az emailekre huszonnégy órán válaszol a cég. A beérkezett üzeneteket a Matáv adatbázisában tárolja, így később szükség esetén az ügyintézés teljes története visszakereshető. Az előfizetők az általuk megadott telefonszámra visszahívást kérhetnek, ennek időpontját is maguk választhatják meg. A gyors kapcsolatfelvételt igénylő ügyfelek chatelhetnek az ügyfélszolgálat munkatársával a számítógép képernyőjén megjelenő ablakban.

Az internetes ügyfélszolgálat segítségével a felhasználónak lehetősége nyílik a Matáv-termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos mindennemű, az eddigiekben csak az 1212 telefonszámon vagy személyesen elérhető ügyintézésre, így például telefonvonal áthelyezésére, átírására, továbbá kiegészítő szolgáltatások megrendelésére és felvilágosítás kérésére. Az internetes ügyfélszolgálat a hét minden napján 0-24 óráig elérhető.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?