Judit
2 °C
7 °C

Gyorsul a növekedés az online reklámpiacon

Index
2000.09.04. 14:36
2000 második negyedévében tovább erősödött a hirdetők online aktivitása, mellyel az év első hónapjában mért 236,4 millió forint után, a második negyedévben már 390,7 millió forintosra bővült a hazai online reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség felmérése szerint első három hónapot 65 százalékkal meghaladva bővült a piac. A piacbővülés gyorsulását jelzi, hogy az idei év első hat hónapjának 627,1 millió forintja 167 százalékos növekedés az előző év második félévéhez képest (235 millió forint), míg a tavalyi év első hat hónapjához képest 470 százalékos bővülést hozott az idei első félév. A második negyedévben 68 százalékra nőtt a legnagyobb 5 médiatulajdonos részesedése, amelyeknél továbbra is az informatikai-távközlési szektor a költötte a legtöbbet, bár súlya jelentősen, 46 százalékra csökkent, azonban a média 20 százalékos eredményével megelőzte a pénzügyi szektor 14 százalékát. A legkedveltebb hirdetési eszköz továbbra is a banner, valamint tovább növekedett a megjelenítés alapú árazási mód alkalmazása.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?