Gyorsul a növekedés az online reklámpiacon
2000 második negyedévében tovább erősödött a hirdetők online aktivitása, mellyel az év első hónapjában mért 236,4 millió forint után, a második negyedévben már 390,7 millió forintosra bővült a hazai online reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség felmérése szerint első három hónapot 65 százalékkal meghaladva bővült a piac. A piacbővülés gyorsulását jelzi, hogy az idei év első hat hónapjának 627,1 millió forintja 167 százalékos növekedés az előző év második félévéhez képest (235 millió forint), míg a tavalyi év első hat hónapjához képest 470 százalékos bővülést hozott az idei első félév. A második negyedévben 68 százalékra nőtt a legnagyobb 5 médiatulajdonos részesedése, amelyeknél továbbra is az informatikai-távközlési szektor a költötte a legtöbbet, bár súlya jelentősen, 46 százalékra csökkent, azonban a média 20 százalékos eredményével megelőzte a pénzügyi szektor 14 százalékát. A legkedveltebb hirdetési eszköz továbbra is a banner, valamint tovább növekedett a megjelenítés alapú árazási mód alkalmazása.