Sikeres az Albacomp Activa Mobil
Az Albacomp noteszgépei - az IDC adatai alapján - már az értékesítés első negyedévében is, több márkát megelőzve a 8. helyen (2,4 százalékos piaci részesedéssel), míg az értékesítés második negyedévében már nemzetközi márkákat is maguk mögé utasítva az 5. helyen (8,2 százalékos piaci részesedéssel) végeztek a piaci összesítésben. A felhasználók között szinte minden szegmens megtalálható, ezek közül is kiemelkednek a nagy- és a középvállalatok. Az Albacomp Activa Mobil noteszgépek a Sulinet Expressz programban is jól szerepelnek, jelenleg az összesített notebook értékesítés 25 százalékát teszik ki.
A vállalat 2003-ban a magyarországi notebook piacon mintegy 2000 gép eladásával és 4 százalékos piaci részesedéssel számolt, amelyet azonban már november elején túlteljesítettek: a mai napig mintegy 2200 db Albacomp noteszgép kelt el. A cég közleménye szerint a hazai piacon is érezhető egyfajta eltolódás a noteszgépek irányába, míg 2002-ben - az IDC adatai szerint - a magyarországi PC és notebook összértékesítési darabszámainak aránya 19,54 százalék volt, addig 2003 első három negyedévében ugyanez a mutató már 29,17 százalék.