Rekord az amerikai online vásárlásokban
Az internetes értékesítés tovább erősít az USA-ban. 2003. folyamán az amerikai felhasználók 55,9 milliárd dollárt (11 825 milliárd forintot, vagyis a magyar költségvetés főösszegének közel kétszeresét) költöttek online megrendelt termékekre és szolgáltatásokra, írta a BizRate.com szakportál üzleti ügyfeleinek tapasztalataira hivatkozva.
A növekedés így 2002-höz képest a BizRate.com szerint megközelíti a 25 százalékot. A forgalom harmadát, 18,4 milliárd dollárt az utolsó negyedévben bonyolították az online üzletek. A karácsonyi szezonban a számítógépek, elektronikus eszközök illetve zene- és filmhordozók iránt mutatkozott a legnagyobb kereslet. A teljes évre vetítve a legnagyobb bővülést mégis a bort és virágot, illetve ajándéktárgyakat árusító portálok könyvelhették el.