Nyereséges a legnagyobb német online brókercég
A prognózis már tartalmazza a tanácsadói üzletág kiépítéséhez szükséges befektetések ötmillió euróra becsült költségét is. A legfőbb cél az egy ügyfélre eső bevétel növelése a termékpaletta bővítése révén. Ezáltal a Commerzbank internetes leányvállalata jobban függetlenítheti magát a tőkepiaci ingadozások eredményre gyakorolt hatásától. Az évtized eleji tőzsdei válság például mélyen veszteséges zónába taszította a céget.
A Comdirect 2003-ban 23,36 millió euró adózott nyereséget ért el a 2002-es 9,76 milliós veszteség után. Először megalakulása óta osztalék fizetését tervezi az internetes brókercég. A 2003-as eredmény után 0,16 eurót fizet minden részvényre. A tavalyi év végén 640 221 ezer ügyfele volt a Comdirectnek, amit az idén magas egyszámjegyű százalékos ütemben kíván növelni.