A Vodafone 15 milliót fizet a megtévesztő reklám miatt
A Gazdasági Versenyhivatal versenytanácsa megállapította, a Vodafone a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított, amikor a VitaMAX Duo díjcsomagot népszerűsítő óriásplakátokon, televíziós és internetes reklámokban a fogyasztókat arról tájékoztatta, hogy a díjcsomag esetén perc alapú díjelszámolási egység kerül alkalmazásra, miközben a VitaMAX Duo díjelszámolási egysége nem perc alapú.
A versenytanács 15 millió forintos bírság megfizetésére kötelezte a céget, és a jogsértő magatartás további folytatását a határozat kézhezvételétől megtiltotta. A bírság összegének megállapítása során a versenytanács figyelemmel volt egyebek között a jogsértő magatartás tanúsításának időtartamára és a reklámkampány költségeire.