Hedvig
5 °C
23 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

A piacvezető pozíció megőrzése a 3Com célja

MTI
2004.07.21. 18:48
A hálózati berendezéseket forgalmazó 3Com Hungary piacvezető a hálózati végpontok piacán; az IDC adatai szerint az idei első negyedévben Magyarországon forgalmazott végpontok harminchét százalékát a 3Com értékesítette. A vezető pozíciót a társaság struktúrájának megváltoztatásával és kibővített termékpalettája révén őrizné meg a jövőben, mondta Szabó Gábor, a cég marketing igazgatója szerdán.

A 3Com Hungary az idei évtől az operatív és technikai feladatokat az újonnan alapított J.V.Com vállalatnak engedi át, és a jövőben az eddig működő vállalkozás csak marketinggel foglalkozik, mondta el Lehner Tamás, a 3Com Hungary vezérigazgatója, aki az új céget is irányítja majd.

Szabó Gábor a cég magyarországi árbevételére vonatkozóan nem árult el adatokat, csak annyit közölt, hogy 2004 első három hónapjában 10 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest és a tavalyihoz hasonlóan profitot termelt. Reményei szerint legalább ez a növekedési ütem marad fenn a következő időszakban is.

A marketing igazgató szerint a termékpaletta bővítésének azért fontos, mert erős áresés jellemzi a piacot, és a hálózati végpontok piacán kívül vállalatuk a Cisco mögött második szereplője lehet a biztonsági megoldások és a több telephelyes hálózatok összekapcsolását lehetővé tevő berendezések piacán is.