A piacvezető pozíció megőrzése a 3Com célja
A 3Com Hungary az idei évtől az operatív és technikai feladatokat az újonnan alapított J.V.Com vállalatnak engedi át, és a jövőben az eddig működő vállalkozás csak marketinggel foglalkozik, mondta el Lehner Tamás, a 3Com Hungary vezérigazgatója, aki az új céget is irányítja majd.
Szabó Gábor a cég magyarországi árbevételére vonatkozóan nem árult el adatokat, csak annyit közölt, hogy 2004 első három hónapjában 10 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest és a tavalyihoz hasonlóan profitot termelt. Reményei szerint legalább ez a növekedési ütem marad fenn a következő időszakban is.
A marketing igazgató szerint a termékpaletta bővítésének azért fontos, mert erős áresés jellemzi a piacot, és a hálózati végpontok piacán kívül vállalatuk a Cisco mögött második szereplője lehet a biztonsági megoldások és a több telephelyes hálózatok összekapcsolását lehetővé tevő berendezések piacán is.