Élre tör a SonyEricsson
Magyarországon az idén mintegy kétmillió új mobiltelefont adnak el, és ennek körülbelül az egyharmada SonyEricsson, mondta Wágner Tibor, a társaság közép- és kelet-európai régióigazgatója szerdán. Jan Wareby, a vállalat eladásért és marketingért felelős európai alelnöke azt is elmondta, hogy ebben a térségben található az egyik leggyorsabban növekvő piacuk. Az idén az előrejelzések szerint világszerte hatszázmillió mobilt adnak el, amiből több mint hét százalékos a SonyEricsson részesedése.
A SonyEricsson által előállított készülékek átlagára 157 euró, és hazánkban még mindig a kamera nélküli alapkészülékeket keresik leginkább a vevők, például az általuk gyártott T230-as modell a legkellendőbb. A régióigazgató szerint 2005-ben Magyarországon még nem lesz igény a harmadik generációs mobilkészülékekre, de a társaság ilyenekkel is megjelenik a piacon. A SonyEricsson nagy reményekkel várja, hogy Magyarországon is elinduljon az UMTS-szolgáltatás, és akkor itt is forgalmazzák majd a harmadik generációs készülékeiket.