Bazi nagyot hibázott az Eziba
Fatális félreértés folyományaként volt kénytelen felfüggeszteni működését a kézművesipari termékekre szakosodott online áruház, az Eziba.com, írta hétfőn a The New York Times. Az amerikai cég üzleti modelljét arra alapozta, hogy potenciális ügyfeleinek postán küldött katalógust, majd az online leadott rendeléseket postázta a vásárlóknak. Így történt ez tavaly szeptemberben-októberben is, csakhogy az Eziba véletlenül épp olyanoknak küldte ki katalógusát, akik az előzetes felmérések szerint a legkevésbé hajlandók katalógusból bármit is rendelni. A rossz címzést állítólag számítógépes hiba okozta; a cég vezérigazgatója mindenesetre lemondott, miután fény derült a malőrre. A rendelések elmaradása miatt az Eziba január 14-én kénytelen volt felfüggeszteni a kereskedést. A cég webszájtjának nyitóoldalán jelenleg csak egy rövid közlemény található, miszerint az Eziba frissíti és új árucikkekkel tölti fel a szájtot, és arra buzdítja a látogatókat, hogy jöjjenek vissza később.