Hétszeresére nőtt a Yahoo nyeresége
Közel hétszeresére növelte nyereségét a második negyedben az amerikai Yahoo: adózott eredménye 754,7 millió dollár lett a tavalyi második negyedév 112,5 millió dollárja után. A kimagasló eredményt azzal érte el, hogy eladta Google részvényeit. Az egyszeri tételek nélkül a Yahoo! 13 centet keresett részvényenként, igazolva ezzel az elemzői várakozásokat. A Yahoo! forgalma 51 százalékkal 1,25 milliárd dollárra nőtt, elmaradva az elemzői várakozásoktól: az Egyesült Államokban 39 százalékos növekedést (870 millió dollárra), külföldön 84 százalékos forgalomemelkedést (383 millió dollárra) tudott felmutatni.
Üzemi eredménye a hazai piacon 47 százalékkal, 291 millió dollárra nőtt, nemzetközileg 116 százalékkal, 77 millió dollárra. Az első félév egészében a Yahoo! 2,4 milliárd dolláros forgalmat ért el, adózott eredménye 959,2 millió dollár lett a tavalyi első félév 213,7 millió dollárja után. A Yahoo! a tavalyi utolsó negyedben megötszörözte nyereségét, részben a hirdetési bevételek növekedéséből. Az adózott eredmény 373 millió dollárra nőtt az egy évvel azelőtti 75 millió dollárhoz képest. A bevétel 62 százalékkal 1,1 milliárd dollárra bővült 664 millióról. Az idei egész évre 3,565-3,365 milliárd dolláros bevétel várnak a cégnél, többet az átlagosan 3,4 milliárd dolláros elemzői várakozásoknál.