Befejeződött a Seagram-Vivendi fúzió
A részvényesek jóváhagyták a Seagram kanadai üdítőitalgyártó és szórakoztatóipari csoport és a francia Vivendi szolgáltató konszern fúzióját. Ezzel az AOL/Time Warner után a világ második legnagyobb médiavállalkozása jön létre, Vivendi Universal név alatt. Az Európai Unió bizottsága és francia médiafelügyelet (CSA) az összeolvadást már korábban jóváhagyta. Az EU bizottsága a fúzió feltételeként szabta egyebek között, hogy a Vivendi adja el a BSkyB brit fizető televízióban lévő 23 százalékos részesedését. A Seagramhoz tartozik az Universal csoport film- és lemezrészlegével, a Vivendinek a legnagyobb európai fizető tv-ben, a Canal Plusban van többségi részesedése. A Seagram és a Vivendi az eddig világelső Time Warner/AOL médiakonszernnek akar versenyt támasztani. A fúzióval korábbi közlés szerint 65 milliárd dolláros forgalmú vállalkozás jön létre.