Az autógyártók nem veszik komolyan az internetet
A teszt során csak a BMW, a Nissan, a Skoda és a Toyota válaszolt minden érdeklődőnek. Ha érkezett valamilyen válasz, arra átlagosan egy hetet kellett várni. Az összes tesztelt autógyártó közül a Toyota volt a leggyorsabb: a kérdések 90 százalékát 24 óra leforgása alatt megválaszolta.
Ezzel szemben a Fiatnak 2 hónapba tellett a reagálás, amikor egy ügyfél egy szerződéses szerviztől balesetes autója javításáról érdeklődött. Amikor válasz született, az sokszor nem fellelt meg a kívánalmaknak. Például amikor az ügyfél visszahívás útján kért tájékoztatást az autójába való motorolajról, csak 3 gyártó tartott a fontosnak válaszolni.
Több helyről emailben a használati útmutató tanulmányozását javasolták, illetve két hét eltelte után a forgalmi fénymásolatának beküldését kérték. Ha az ügyfél két dologra kérdezett rá, a cégek ritkán válaszolták meg mindkettőt, állítja a tanulmány.