Ötszörösére nőtt a mobilbiztonságot érintő incidensek száma
A mobilfenyegetések elhárításának költségét több mint ezer órára becsülő mobilszolgáltatók száma 700 százalékos növekedést mutat - fűzik hozzá. A biztonságot érintő incidensek a legnagyobb befolyást az ügyfél-elégedettségre gyakorolták. A szolgáltatók közel harmada (29 százalék) valamennyi tényező közül - a bevételt is beleértve - az előfizetői elégedettséget nevezte a legnagyobb veszteséget szenvedőnek. A rosszindulatú mobiltámadások hatása másodsorban a hálózati teljesítményben jelentkezik.
A mobilszolgáltatók világszerte egyre gyakrabban vannak rosszindulatú támadásoknak kitéve és egyre több pénzt és időt áldoznak a támadások okozta károk helyreállítására. A kutatás azt mutatja, hogy az érintett mobilszolgáltatók közel fele ellen az utóbbi három hónap során történt támadás.