
Kétmilliós közönség a divatbemutatón
Több mint kétmillióan voltak kíváncsiak a cannes-i Victoria's Secret fehérnemű divatbemutatójának internetes közvetítésére. A 10 millió dolláros költségvetésű, 25 perces show ezzel megszerezte a legnézettebb webközvetítés, a legnézettebb és a legdrágább divatbemutató címét. A közvetítést segítette, hogy 65 amerikai internetszolgáltató alkalmaz multicasting technológiát, amivel több internetező "foghatja" ugyanazt a video és audio adatsávot. Azokat látogatókat, akik a magy forgalom miatt nem érték el a közvetítést, a cég átirányította a modellekkel készült interjúk oldalára. Természetesen sokan reklamáltak a képek gyenge minőségére és a gyakran megszakadó kapcsolat miatt. Szakértők szerint hiba volt, hogy a jótékonysági közvetítés alatt megnyitott vásárlóablakban nem lehetett válogatni a bemutató termékeiből, és hogy nem lehetett közvetlenül felajánlásokat tenni az Amerikai AIDS-kutatás Alapítvány javára.
