Növekszik az online reklámpiac
Az online reklámpiacból származó bevétel tavaly Magyarországon meghaladta a másfél milliárd forintot. Az online reklámozás rövid magyar történetében mindeddig - és az IDC számításai szerint körülbelül 2002-ig - robbanásszerű növekedés figyelhető meg. Az IDC áprilisban megjelent, "A magyar online reklámpiac" címet viselő tanulmánya a magyar online reklámpiac 2001. év eleji helyzetét elemzi, beleértve a felhasznált eszközöket, a piac méretét, továbbá 2005-ig előrejelzést nyújt a jövőbeni online reklámpiaci trendekről és
módszerekről. A magyar online reklámpiacot nagyfokú koncentráció jellemzi. A médiatulajdonosok kis csoportja, valójában három cég (telnet, Index, Origo) birtokolja az online reklámpiac háromnegyedét. A két legnagyobb online ügynökség, a Kirowski és a BigFish saját tulajdonban működő cégek, és a Kirowski kimagaslóan vezeti a listát mind a bevételt, mind az ügyfeleket tekintve.