Egészképenyős hirdetések a Salonon
Több internetes újság, köztük az MSNBC.com hírportál és a Salon.com magazin egészképernyős hirdetéseket tesz látogatói elé, amikor azok egy cikkre kattintanak. Az egészoldalas hirdetések naponta csak egyszer jelennek meg az olvasóknál, ugyanakkor, ha a böngészőben letiltják a cookie-használatot, az időzítés-funkció elvész. A kísérleti fázisban használt, másodpercekig futó, átugorhatatlan hirdetéseket a Salon a reklámbevételek szempontjából gyenge évvel magyarázta. Az Interactive Advertising Bureau online reklámszövetség szerint az év első felében 7,8 százalékkal, 3,76 milliárd dollárra csökkent az internetes reklámköltés. Az internetes újságok folyamatosan próbálkoznak új hirdetési technológiákkal, formákkal és méretekkel. A Salon április végén vezetette be Premium néven a lap hirdetésmentes változatát évi 30 dollárért, amelyre három hónap alatt, több mint tízezren fizettek elő. A mostani hirdetésekkel kapcsolatban a Salon szerkesztői arra kérték olvasóikat, mielőtt anyázó levelet írnának, gondoljanak bele, hogy az a tartalom, amiért az újságot látogatják, nem állítható elő ingyen.