Fej-fej mellett a Yahoo és az MSN keresője
A Microsoft statisztikái szerint MSN keresőjének nagyobb a látogatottsága, mint a rivális Yahoo-nak, amit a portál azonnal cáfolt. A szoftvergyár szerint az MSN Search 32 millió amerikai internetező keresett náluk, míg a Yahoo-nál csak 29 millió. A Yahoo azonban azt állítja, ezeket a számokat egy a Microsoft által felkért kutatócég ollózta össze, ráadásul rengeteg keresést akaratlanul kezdenek meg a felhasználók, miután az Internet Explorer szeptember óta automatikusan keresést indít, ha félregépelnek egy címet. Az MSN szerint ezeket a találatokat nem számolták össze, kizárólag a Jupiter Media Metrix méréseire hagyatkoztak. A piackutató cég kijelentette, valóban speciálisan összeállított adatokat közölt a Microsoft, a mérés kritériumait ők szabták meg. A Yahoo a Nielsen/NetRatings adatait veszi figyelembe, mivel 29 országban mérik az adatokat szemben a Jupiter 13 országával.