Jónás, Renátó
5 °C
18 °C

A Nokia szerint az emberek szeretnék a mobilos reklámokat

Index
2002.01.31. 15:38
A mobilpiac magját alkotó réteg (16-45 éves korcsoport) kíváncsi az m-marketingre, bizonyos helyzetekben még ösztönözné is a termékekről és szolgáltatásokról szóló információ mobiltelefonos terjesztését - áll a HPI Research Group, a Nokiának végzett mobilkészüléken keresztül bonyolítható reklámtevékenységről készített tanulmányában. A 11 országban végzett kutatás szerint a megkérdezettek 88 százaléka pozitívan reagálna arra az m-marketingfogásra, ha egy közeli üzletben beváltható elektronikus vásárlási utalványt kapna mobiltelefonjára. A válaszadóknak majdnem a harmada (31 százalék) még lelkesebbnek mutatkozott, hozzátéve, hogy örömmel fogadna ilyen reklámot. A válaszadókat arról is megkérdezték, elfogadhatónak tartanának-e "bizonyos mennyiségű hirdetést" telefonjukon, amennyiben ez hozzájárulna a mobilszolgáltatás költségeinek csökkentéséhez. Tíz interjúalany közül majdnem kilenc (86 százalék) igennel válaszolt, ami arra utal, hogy az m-marketing még szélesebb körben elfogadottá válhatna, ha a végfelhasználó számára is haszonnal járhat.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?