Judit
2 °C
7 °C

Piacvezető szerepre pályázik a Sony Ericsson

MTI
2002.03.05. 14:15
A mobiltelefon-gyártó Sony Ericsson fő célja az, hogy öt éven belül piacvezető pozíciót szerezzen a mobil multimédiás eszközök területén. A vállalat 2002-ben a közép-kelet-európai piacon, így Oroszországban, Ukrajnában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában és Horvátországban kétmillió mobilkészüléket ad el, s ezzel tíz százalékos piaci részesedésre tesz szert. A társaságot Magyarországon a SonyEricsson Mobile Communications International AB Hungary képviseli. A jelenleg 14 alkalmazottat foglalkoztató céget 2002 márciusában jegyzik be. A SonyEricsson öthónapos működése alatt egyesítette két anyavállalatának termék-portfólióját, s a piacon megjelent a szórakoztatást és a mobilkommunikációt egyformán jól szolgáló színes képernyős GSM mobiltelefonjával.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?