Online piac a Magyar Postánál
Elektronikus nyílt piacteret létesített a Magyar Posta, amelyet első lépésben saját, illetve leányvállalatai beszerzései előtt nyitott meg a vállalat, míg néhány héten belül minden más vállalkozás számára is lehetővé teszi az elektronikus kereskedelmet. A nyílt piactér alkalmas online tenderek és aukciók kezelésére is. A posta alapvető céljai közé tartozik a piactér biztonságos működtetése, valamint az üzleti etika szabályainak betartatása, így a következő időszakban a felhasználók számára lehetővé teszik az elektronikus aláírás alkalmazását is. Az elektronikus piactérrel kapcsolatos postai beruházások néhány száz millió forintot tesznek ki, s ez a vállalkozás kezdettől fogva profitot termel. Elképzelhető a forgalom arányos, illetve a fix díj meghatározása is, ám hogy pontosan melyiket választják még nem döntötték el. A díj attól is függ majd, hogy melyik vállalattal, milyen hosszú távú kapcsolatot sikerül kialakítani a Magyar Postának.