Albert, Lipót
2 °C
12 °C

Online piac a Magyar Postánál

MTI
2002.03.19. 13:07
Elektronikus nyílt piacteret létesített a Magyar Posta, amelyet első lépésben saját, illetve leányvállalatai beszerzései előtt nyitott meg a vállalat, míg néhány héten belül minden más vállalkozás számára is lehetővé teszi az elektronikus kereskedelmet. A nyílt piactér alkalmas online tenderek és aukciók kezelésére is. A posta alapvető céljai közé tartozik a piactér biztonságos működtetése, valamint az üzleti etika szabályainak betartatása, így a következő időszakban a felhasználók számára lehetővé teszik az elektronikus aláírás alkalmazását is. Az elektronikus piactérrel kapcsolatos postai beruházások néhány száz millió forintot tesznek ki, s ez a vállalkozás kezdettől fogva profitot termel. Elképzelhető a forgalom arányos, illetve a fix díj meghatározása is, ám hogy pontosan melyiket választják még nem döntötték el. A díj attól is függ majd, hogy melyik vállalattal, milyen hosszú távú kapcsolatot sikerül kialakítani a Magyar Postának.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?