Aliz
6 °C
14 °C

Az Ad Age vásárolta meg az AdCritic.comot

Slashdot
2002.04.03. 15:59
A Crain Communicationshez tartozó Ad Age Group lapkiadó vásárolta meg a tavaly bezárt AdCritic.comot, a televízióhirdetések legnagyobb online gyűjtőoldalát. Az új AdCritic már az Ad Age Group aloldalaként kerül a netre nyáron, a reklámszakma egyik vezető online portálján. A teljesen átalakított oldal a nagyközönség helyett elsősorban a szakembereknek fog szólni, s így alacsony havi előfizetésért prémium szolgáltatásokat kínál majd. Az új AdCritic szorosan együttműködik majd az Advertising Age Creativity magazinjával. Az 1999-ben alapított AdCritic.com letölthető tévéspotokból többezres adatbázist halmozott fel.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?