A norvég Telenor tulajdonában álló, elsősorban tartalomszolgáltatással foglalkozó Digitánia Zrt. 2006 júniusában kezdte különböző újságokban reklámozni "SMS magic" fantázianevű sms-társkereső szolgáltatását. A hirdetésekben jellemzően több hölgy fényképe látható, mellettük néhány mondatos bemutatkozó szöveggel ("vidéken élő nem független nő diszkrét barátot keres", "vidéki óvónő biztos társat keres, nem szeretne újra csalódni" stb.) A szolgáltató ezen túl arról tájékoztatta a fogyasztókat, hogy hogyan válaszolhatnak SMS-ben a hirdetésre, és mennyit kell fizetni egy ilyen üzenetért (240 forint+áfa).
A GVH vizsgálata megállapította, hogy a reklámokban megjelent hölgyek fotói nem minden esetben voltak valósak, azokat gyakran reklámügynökségek készítették. Ugyancsak nem mindig volt valós a hölgyek bemutatkozó üzenete, mert azokat sokszor a szolgáltató a kreatív kampány részeként alakította ki. Ügyfelei számára a Digitánia Zrt. nem biztosította, hogy minden esetben a fényképen szereplő hölgyekkel léphessenek kapcsolatba vagy a szöveges ismertetőkben megjelölt személyekkel ismerkedjenek, hiszen a képek illusztrációk, a szövegek pedig a szolgáltató reklámüzenetei voltak. A GVH megállapította, hogy a szolgáltatás működését a Digitánia erősen manipulálta. A vállalkozás azt sem bizonyította, hogy a létező hölgyek valóban hozzájárultak-e ahhoz, hogy saját fotójuk helyett más kép jelenjen meg. Ám ezen esetek igazolása sem változtatott volna azon a helyzeten, hogy sem a hirdetések szövegei, sem a megjelent képek nem valóságosak, így a Digitánai megtévesztette a fogyasztókat.
Mivel a társaság hirdetései nagy számú fogyasztóhoz jutottak el és hosszú időn keresztül voltak elérhetők, ráadásul a társkereső szolgáltatás egész üzletpolitikája a jogsértő magatartásra épült, a GVH a lehető legsúlyosabb bírságot szabta ki a Digitánia Zrt-re. A vállalkozásnak az utolsó hitelesen lezárt üzleti éve nettó árbevételének 10 százalékát, azaz 63 millió 990 ezer forintot kell bírságként befizetnie.