![]() |
Március 13-án megcsörren ügyfél telefonja és a Matáv illetékese jelentkezik, érdeklődve, hogy mikor jöhetnek szerelni a splittert és a modemet. Ügyfél boldog - mégis csak változott valami - és megbeszéli, hogy március 22-én délelőtt 10 óra és délután 14 óra között otthon ül, és várja a Matáv alkalmazottait. A jelzett napon Naiv Ügyfél délután négy órakor nyugtalanná válik, hiszen semmi hír a matávosokról, aggódik, hogy talán baleset érte Őket, hiszen még telefonálni sem tudtak. Felhívja a Matávnet ingyenes számát, és érdeklődni próbál. Udvarias nőihang végighallgatja, majd közli, hogy kapcsolja a műszaki kollégát. Udvarias férfihang végighallgatja, majd közli, hogy Ő a Matávnet, míg a szerelést a Matáv végzi, inkább tőlük érdeklődjön. Ügyfél sírós hangját hallva egy másik ingyenesen hívható számot ajánl az érdeklődésre.
Nyolcvanpercnyi próbálkozás után ügyfél feladja a folyamatosan foglaltat jelző szám hívását, és ismét hívja a Matávnetet. Nőihang, férfihang, kétszeri történetmesélés után ajánlják az előbbi garantáltan hívhatatlan számot. Ügyfél elmondja, dolgozó megsajnálja, ad egy nem ingyenes számot. Csengetés, és azonnal jelentkezik a nem illetékes telefonközpont, majd ügyfél meséje után kapcsolják az illetékes központot. Ügyfél elmeséli, nőihang kapcsolja műszaki kollégát. Ügyfél elmeséli. Kapcsolják az illetékes műszaki kollégát. Ügyfél sírós hangon, de reménykedve elmeséli, és megnyugvással hallja, hogy csupán nem értek rá felkeresni Őt a megadott időben, és a sok munka mellett telefonhoz sem jutottak.
![]() |
Újabb időpontegyeztetés : március 26. délelőtt 10 óra. Szerelők ezúttal jönnek. Rövid tanakodás után kiderül, hogy - bár ügyfél rendelésén szerepel - hálózati kártyát nem hoztak. Semmi gond, elmegyünk, hozunk. És lőn! Újabb tanakodás után megállapítják, hogy ügyfél gépéhez egy kábelt kell a lakásban kihúzni a megfelelő működéshez. Egyben udvariasan közlik, hogy ez a hálózatépítők feladata. Ügyfél sírós arcát látva mobiljukon (jé van nekik!) telefonálnak. Hálózatszerelő 10 perc múlva érkezik. Ügyfél boldog, ADSL-szerelők közben távoznak azzal, hogy ha kész a "hálózatépítés", visszatérnek.
Hálózatszerelő felderítésbe fog, fejet vakar, megállapítja, hogy neki nincs fúrója, de esetleg főnökével - és egy fúróval - holnap ismét kijönnek. Ügyfél tiltakozik, és azt kezdi emlegetni, hogy egyéb elfoglaltságai miatt nem tudja a következő heteket a Matávval tölteni, de kilátásba helyezi háláját a probléma megoldása esetén. Szerelő bólint, majd el, és két óra múlva segítővel, bár fúró nélkül visszatér. Ügyfél technikai megoldási javaslatot terjeszt elő, szerszámot keres, és segíti újonnan érkezett hálózatszerelő munkáját. Korábbi hálózatszerelő érdeklődéssel figyeli szerelő II. és ügyfél munkáját. Egyesült erővel elkészül a "hálózat" kiépítése, és ügyfél lerója háláját szerelő I. és II. felé.
![]() |
Illetve indulhatna, ha a belépési szoftver az ügyfél rendelkezésére állna. De nem áll. Szerelők sajnálattal közlik, hogy ez a Matávnet dolga, míg ők matávosok. Ügyfél remegő hangon hívja Matávnetet. Udvarias nőihang kapcsolja műszaki kollégát. Udvarias férfihang igazoltatja ügyfelet. ( azonosító, cím stb.) Megállapítja, hogy valóban szerepel a rendszerben, de nincs "élesítve". Ügyfél riadtan érdeklődik, hogy most hogyan is lesz "éles", mire udvarias férfihang telefonszámot kér, közölve, hogy ez már a lebonyolítási csoport dolga, majd ők hívják.
Másnap: eset a fentiek szerint megismételve. Ügyfél analóg modemes internetkapcsolata működésképtelen az átalakított vonalon, de reménye töretlen.
|
- Budapest, XIV. kerület Bosnyák utca 14.
- Alapterület 57 m2 Szobák 2+1 db Vételár 52,49 M Ft
- Budapest, III. kerület Erdőalja út 85.
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
Rovataink a Facebookon