A szolgáltatás 6 dollárba kerül majd havonta, ezért az összegért a Sprint ügyfelei hat különböző csatornán hallgathatnak digitális adást. Mivel a Sprint a streaming technológiát használja a közvetítéshez, a mobilokra sugárzott zeneszámok nem töltődnek le a felhasználók készülékeire, és így a lemezkiadók jogai nem sérülnek. A Sprint partnere, a Music Choice már egy évtizede foglalkozik audioközvetítéssel, és olyan zeneipari óriások támogatását élvezi, mint a Sony és az EMI.
Egyre bővül az MoM-piac
A jelzésértékű lépéssel a Sprint elsőként próbálja megvetni a lábát az úgynevezett "MoM" (Music over Mobile, zene mobilon) piacon, ami a közeljövőben látványos fejlődésnek néz elébe. A Yankee Group kutatócég elemzése szerint az idén 200 milliós piac - ide tartoznak a letöltött és streamelt zeneszámok, illetve a csengőhangok is - 2008-ra 1,2 milliárd dollárosra nő, a felhasználók száma pedig egy másik elemzés szerint eléri majd a 12 milliót.
Letöltés majd csak később
Az igazi kihívást nem is annyira a streaming technika, hanem a zeneszámok letölthetővé tétele jelenti. A felhasználók mobiltelefonjain tárolt zenék után a kiadók mindenképpen igényt tartanak az őket megillető jogdíjakra, ami fejlett DRM (digital rights management, digitális jogkezelő) rendszert feltételez.
Leküzdendő akadály a kis sávszélesség is: a mobilszolgáltatóknak még az Egyesült Államokban is dolgozniuk kell azon, hogy a felhasználók gyorsan és zökkenőmentesen juthassanak hozzá a megrendelt zeneszámokhoz. Valószínű, hogy erre csak a harmadik generációs (3G) telefonhálózat bevezetése után kerül csak sor, amit az Egyesült Államokban 2005 második felében történik majd meg.