Az Operation Playmate még az Öbölháborúban kezdődött, akkor hagyományos postai levélben kommunikálhattak a posztercsajokkal az iraki fronton harcoló amerikai katonák. A nagy sikert aratott kampány újraélesztésére a cég közleménye szerint azért van szükség, mert a nyuszikák ismét segíteni szeretnének a harcosokon, másrészt pedig amerikai szimbólumként a Playboynak is adekvát választ kell adnia a nemzetközi terrorizmus térhódítására. Az akció népszerűségét az garantálja, hogy az e-mailekbe a terepszínű tapsifülesnek öltözött cicababák dedikált fotóját is beszkennelik. A Playboy szerint az Öbölháború után Schwarzkopf tábornok "nagy morális nyereségnek" nevezte az akciót, és "igazi hazafiakként" jellemezte a nyuszikat - ennek némileg ellentmond, hogy a haditengerészet illetékese szerint az ilyesfajta levelezés a katonák számára az állam infrastruktúráján, munkaidőben kifejezetten tilos.
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!