Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz oldalakat a tálibok propagandájával szembehelyezkedve állították fel, írja a hadsereg hivatalos közleménye, hogy bemutassák, a hadsereg képes forradalmasítani a kommunikációt. „Az érdeklődők egy része a tradicionális hírforrásokon kívülről, alternatív utakon keresi az információt. Biztosak akarunk lenni abban, hogy hozzájuk is eljut" – mondta Greg Julian ezredes, az afganisztáni csapatok vezető szóvivője.
A hadsereg hétfőn jelentette be, hogy Dél-Afganisztánban elhunyt egy katona. Ez a bejelentés órákkal azelőtt megjelent a sereg Twitter-oldalán, hogy kiadták volna a formális sajtóközleményt. A katonai vezetők arra is bátorítják a katonákat, hogy személyes történeteket posztoljanak és fotókat töltsenek fel, hogy így mutassák be a mindennapi életet, ami nem feltétlenül üti meg a lapok hírérzékenységét.
A legtöbb katonai egységnek egyébként szerepel valamilyen közösségi hálózaton. A légierőnek és az Irakban szolgáló parancsnoknak, Ray Odiernonak is van Facebook-oldala. Az afganisztáni az első, ahol háborús zónában vetik be a webkettes lehetőséget kommunikációs célokra. Az afganisztáni csapat Facebook- és Twitter-oldala egyelőre tesztüzemmódban működik, készítői azt remélik, a hivatalos indulást követően sok ezren kattannak majd rá.
Az amerikai szakemberek már régóta mondogatták, hogy vesztésre állnak a tálibokkal szemben az információs háborúban. Állítják, hogy a tálibok folyamatosan szivárogtatnak hamis információkat arról, hogy hány amerikai katona halt meg, vagy hány civilt ért támadás. A tálibok elsősorban weboldalakat használnak, vagy sms-ben üzennek az újságíróknak.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM