A terv a Huluhoz hasonló online tévé beindítása, ahol a legfrissebb tévéshow-k és sorozatepizódok nézhetők meg közvetlenül a tévés vetítésük után. Míg a Hulu, ami a nagy tévécsatornák közös tulajdonában van, ingyenes (legalábbis egyelőre), de reklámokkal bombázza a nézőket, a YouTube tévéje a tervek szerint fizetős lenne, de reklámmentes. A szolgáltatás így leginkább az iTunes és az Amazon konkurenciája lenne, ahonnan 1,99 dollárért már most letölthetők ezek a műsorok a tévés sugárzás másnapján.
A tévécsatornák azt szeretnék, ha a YouTube-os fizetős stream is ugyanezen az áron menne. Azzal érvelnek, hogy aki letölti a saját gépére a tartalmakat, az is jellemzően csak egyszer nézi meg, tehát valójában nincs különbség az online videózás és a letöltés között. A YouTube természetesen azt szeretné, ha náluk olcsóbb lehetne a tévézés, hiszen mégiscsak kevesebbet nyújtanak, mint a letöltős szolgáltatások.
Az All Things Digital értesülését a YouTube és a médiacégek tárgyalásairól egyik fél sem erősítette meg, így azt sem tudjuk, hogy minket érint-e egyáltalán a dolog, vagy a Huluhoz hasonlóan Amerikára korlátozzák le szolgáltatás elérhetőségét. Akárhogy is, a webes tévébiznisz 2010-ben mindenképpen nagy változások elé néz. A Hulu hamarosan beinduló fizetős prémium szolgáltatása mellett az Apple is havi 30 dolláros átalánydíjas előfizetős rendszert vezetne be az iTunesra, a YouTube tévéje pedig a videomegosztó óriási látogatóbázisára alapozva könnyen felboríthatja az egész piacot.