A Zynga leghíresebb játéka a Farmville, amit közel 80 millióan játszanak a Facebookon, de az oldalon elérhető játékok népszerűségi toplistáján az első tízből hét, illetve az összes alkalmazás listáján a top10-ből öt Zynga-fejlesztés.
A cég egyébként más platformokra is gyárt játékokat, így MySpace-re, MSN-re, My Yahoo-ra, és iPhone-ra. A facebookos játékőrület elindítója elemzők szerint ötmilliárd dollárt érne, ha nem magánkézben lenne, hanem a tőzsdén kereskednének a részvényeivel.
A PC World értesülései szerint az utóbbi időben egyre több feszültség alakult ki a Zynga és a Facebook vezetősége között. A közösségi oldal szeretné a Facebook Credits online fizetési rendszert bevezetni az oldalra, ami egységesen intézné a pénzmozgásokat minden fizetős alkalmazásért a Facebookon. A Zynga azonban a játékaihoz kapcsolódó mikrotranzakciókat nem szívesen vinné át ebbe a rendszerbe, ahol minden dollárból 30 centet zsebretesz a Facebook jutalékként. A helyzet most jutott el addig, hogy a Facebookról való kivonulást, és saját közösségi oldal építését lengette meg a Zynga.
A Zynga Live nevű rendszer egyes elemzők szerint csak blöff, hogy a játékfejlesztő jobb feltételeket tudjon kicsikarni a Facebooktól a tárgyalásokon. Mindkét cégnek nagy szüksége van a másikra: a közösségi oldalnak kell a játékok által generált óriási forgalom, és a felhasználóknak nyújtott ok, hogy nap mint nap becsatlakozzanak; a Zyngának pedig kell a 400 millió potenciális felhasználó, amit a bejáratott csatornákon, és a sok tízmillió játékoson át könnyen el tud érni - így nem valószínű, hogy megkockáztatná a szakítást bármelyik is.