Felgyorsult világunkban szinte mindenhonnan hirdetések ömlenek az egyszerű állampolgárra. Ezeket az ember idővel megtanulja figyelmen kívül hagyni, a tévét elkapcsolja, az újságot ellapozza, és az internetes hirdetéseket is többé-kevésbé sikeresen lehet blokkolni különböző programokkal.
Állítható
A napokban őrületté fajuló homlokreklám viszont készületlenül érte a lakosságot. A homlokon hordott hirdetés egy húszéves amerikai férfi Ebay-aukciója hatására kezdett terjedni. A férfi harminc napra vállalta, hogy a legtöbbet ajánló licitáló logójával a fején rohangál a világban. A média ráharapott a sztorira, az ötletből pedig divat lett.
De erre is megoldást talált egy amerikai férfi, aki Kruelio néven szintén az Ebayen árulja termékét. A Forehead Ad BlockerTM nevű termék megszólalásig hasonlít egy munkavédelmi szemüvegre, aminek szigetelőszalaggal leragasztották a felső részét. A feltaláló siet felhívni a figyelmet, hogy a termék állítható, tehát attól függetlenül blokkolja a reklámokat, hogy milyen magasan található a reklámhordozó homlok, csak a fejünket kell le-fel mozgatni.
Mindenre gondolnak
A készítők mindenre gondolnak, az egyik érdeklődőt például biztosították afelől, hogy a készülék akkor is működik, ha viselőjének nincsen füle. Ebben az esetben egy tekercs szigetelőszalagot mellékelnek a termékhez. A feltalálók megfelelő igény esetén tömegtermelést is indítanának, illetve a karon, mellkason vagy hason hordott hirdetések ellen is kifejlesztenék a megfelelő reklámblokkoló eszközöket.
A Forehead Ad BlockerTM működés közben