Jenő
-3 °C
6 °C

Brit kiadó internetes filmpremierje

2003.09.07. 00:08
A sikeres brit filmproducer, Simon Beaufoy a "This ist not a love song" címet viselő új filmjét a világon elsőként az interneten kívánta bemutatni.

A kevesebb mint két hét alatt leforgatott alacsony költségvetésű filmet magyar idő szerint pénteken este hét órakor tekinthették volna meg a felhasználók a www.thisisnotalovesong.com címen. A "belépés" díja $3,2-4,8 dollár volt.

Viszont az oldal betöltésekor már órákkal később is csak egy felirat jelent meg, miszerint technikai problémák léptek fel, és az érdeklődők később próbálkozzanak újra. A készítők sajálatukae fejezik ki, hogy túl kicsinek bizonyult a sávszélességük, és hogy nem gondoltak a Mac felhasználókra.

A brit filmtanács viszont az internetes bemutató megszervezését "globális áttörésként" és világméretű premierként értékelte.

Sikerfilmek

A 36 éves Beaufoy az Oscar díjra jelölt filmjével (Alul semmi, The Full Monty) rekordbevételeket ért el. Digitális technológiával forgatott horrorfilmje, a "28 Days Later" az USA-ban szintén nagy sikernek bizonyult, és világszerte 65 millió dolláros bevételt ért el.

Az új internetes film szintén digitális technológiával készült. A történet szerint egy polgárőr elől kalandos körülmények közt menekül két fiatal.

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?