A mobilcégek forgalmi adataikat elárulták, a sztrájkot azonban nem kívánták kommentálni. Suba János, a Pannon GSM szóvivője szerint a hétvége forgalma az előző négy hétvégi forgalom átlagához képest 10 százalékos növekedést mutat. Ennek oka feltehetően az, hogy ez volt a nyár első hétvégéje, ráadásul pünkösdnek köszönhetően hosszú hétvége, így az átlagosnál többen tartózkodtak lakhelyüktől, vezetékes telefonjuktól távol.
G. Németh György, a Westel média- és PR-igazgatója szintén nem kívánta kommentálni a sztrájkot. Azt azonban elmondta, hogy a Pannonhoz hasonlóan a Westel hétvégi forgalma is 10 százalékkal nagyobb volt a korábbi hétvégék forgalmánál.
A mobilsztrájk szervezői az Indexnek eljuttatott emilben leírják: ,,a magyar csúcsidõs mobil percdíjak teljesen elrugaszkodtak a realitásoktól, miközben nyugaton komoly áresések következtek be, nálunk ezek a percdíjak évek óta változatlanok. A magyar szolgáltatók az utóbbi 1-2 évben Európa legolcsóbbjaiból a legdrágábbakká váltak".
Suba János elmondta, hogy a Westel és a Pannon Európa öt legolcsóbb mobilszolgáltatója között van. A Financial Times Mobile Communications szaklapjának felmérése szerint a két cég nemcsak az öt legolcsóbb, de az öt legjobb minőségű európai szolgáltató listáján is szerepel.
A sztrájk szervezői szerint céljuk a figyelemfelkeltés volt, kérdésünkre válaszolva elmondták, úgy érzik, ezt a körülményekhez képest egész jól elérték. Több online és offline médium is foglalkozott a témával, így már valami megvalósult elképzeléseikbõl: beszéltek róla.
,,Most 3 hónap nyugalom következik, meglátjuk változik-e valami, tehát legkorábban õsszel tervezünk valamit, ha nem jól alakulnak a dolgok" - nyilatkoztak terveikkel kapcsolatban. A sztrájk szervezőihez nem érkezett hivatalos visszajelzés a mobilcégektől.