A MySpace egyik legnagyobb vonzereje mindig is a zene volt: becslések szerint a havi 75 millió látogatóból 35 millió már eddig is zenekarok oldalai miatt kereste fel a MySpace-t, ahol a zenészek sokszor lehetővé tették a saját számaik letöltését. Az új szolgáltatás messze túlmutat ezen: a négy nagy nemzetközi zenekiadó, az EMI, a BMG, a Universal, és a Warner támogatja a kezdeményezést, és több ezer órányi zenét dob be a közösbe. A zenék a MySpace beépített lejátszójával hallgathatók meg, de nem tölthetők le; viszont a júzert egy kattintás választja el minden egyes szám hallgatása közben az Amazon megfelelő oldalától, ahol rögtön meg is veheti.
A szolgáltatáshoz külön hirdetőket toborzott a MySpace (többek között a Toyota, a McDonalds és a Sony reklámjai mennek majd a zenelejátszó mellett), de elemzők szerint a cég még 100-200 millió dolláros befektetést tett a projekt mögé. A cél végső soron a közösségi oldalak trónjának visszaszerzése a Facebookról, és az online zenei piac 80 százalékát uraló iTunes megszorongatása.
Szakértők szerint az egész MySpace Music elsősorban a közösségi oldalnak lehet jó, plusz látogatottságot generálva, de kétséges, hogy mennyire jön be a hirdetőknek (ki figyel a reklámokra zenehallgatás közben?), és maguknak a zenekiadóknak (miért venné meg valaki a zenét, amit bármikor újrahallgathat ingyen?).