
Idén nyílt forráskódú projektet indított a Google a Mozilla és az Open GL-t felügyelő Khronos Group együttműködésében gondozott Web Graphics Library népszerűsítésére. A cég azt szeretné, ha a grafikus processzorok 3d-gyorsítási képességeit kihasználó webes alkalmazások windowsos PC-ken is elterjednének. Ennek jelenleg az az akadálya, hogy az egyes böngészőkben már most is támogatott WebGL a videokártya OpenGL-meghajtójára támaszkodik.
Míg azonban linuxos környezetben vagy Mac OSX alatt az OpenGL az elsődleges grafikus felület, Windowson nem, és van olyan gyártó, amelynek nincs is használható OpenGL-drivere a Microsoft operációs rendszeréhez.
Az újdonság most annyi, hogy már nincs szükség külső segítségre (Java, Flash) ahhoz, hogy a Google Body használható legyen, mivel a WebGL lehetőséget ad a böngészőben történő natív használatra. Viszont ha meg akarjuk nézni a testtérképet, olyan böngészőt kell használnunk, ami támogatja ezt a technológiát. Ilyen a Chrome és Firefox 4.0 legújabb bétája, illetve a Safari.
