További Szoftver cikkek
Sith tud
Zombik egy lepukkant házban, egyedül kell bemenni, és aprítani őket. A Devil Inside mégis az idei év talán legokosabb játéka lesz. Mitől is?
Goromba bohócok |
A Devil Inside a francia Cryo fejlesztése, és a cég kreatív igazgatója, Hubert Chardot nevéhez fűződik, aki az Alone in the Dark sorozattal lett ismert a szakmában - szintén zombis pálya, bizonyos termekben fellelhető az arcade verzió. Egy interjúban Chardot elmesélte, hogy őt nem szükséges a kortárs horror mesterének tekinteni, mert az igazi mesterek a Tim Burton, a David Cronenberg, H.P. Lovecraft, és Poe. Nem bolhavásár ez a névsor.
A kivégzett visszatér
A játék alaptörténete egyrészt, hogy van egy Jack T. Ripper nevű gonosztevő, akit 1994-ben villamosszék által kivégeznek, de visszatér 1998-ban és beveszi magát a hollywoodi dombok puccos házikói közé egy nagy csapat zombival.
Kicsit játék, kicsit tévénézés |
A cselekményt így rendszerint három kameraállásból lehet követni. Az egyik objektív egy pici helikopterről figyel, Lara Croft szögből. A másik állás a helyiségekbe szerelt bolti kameraállás, és marad a bamba operatőr, aki izgalmas félrezoomolásokat és szétesett képeket produkál.
Jajgató közönség
Deva a rajzlapon |
Van még egy dolog: Daveből Deva lesz. Megfelelő pontokon a Billy Idol nőbe vált, magas latexpillangó válik belőle, aki kék villámokat dobál, de alapból ívet húz a kacsója. A mozgása vadító.
A Devil Inside-ban rendkívül életszerűen mozognak a főhősök. Aki akarja ezt még megfejelheti az akció lelassításával - olyan lesz akár egy hongkongi akciófilm. Esetleg csinálhat egy térölelő kamera fordulatot, mint amilyen a Matrixban volt, mikor Neo hanyatt esett a tetőn.
A játékos javarészt elvan a csajjal vagy a pasival (Dave ili Deva), lesi a mozgását, közben pedig néha leüt egy bamba zombit.
A fekete pont pedig azért jár, mert a karakterek nem sajátították el az ugrás csavaros művészetét.