Az AH csoport konszolidált mérleg szerinti eredménye a 2002. évi 1,925 milliárd forint (7,7 millió euró) veszteséghez képest 2003-ban 50 millió forintos (200 ezer euró) nyereséget mutatott. Az AH Rt. 2003. évi üzleti eredménye meghaladta a 2,1 milliárd forintot (8,4 millió euró), mérleg szerinti eredménye pedig 1,1 milliárd forintot (4,4 millió euró) tett ki. A Magyar Hírlap szerint a csaknem kétmilliárd forintos javulás fő oka az AH átszervezése volt.
Karcsúsítottak
Tavaly az AnteCom Rt., az AnteCare Rt., az AnSzer Kft. és a TeleDataCast Kft. eladásával karcsúsodott az AH csoport, amelynek nettó éves árbevétele 25,3 milliárd forint (102 millió euró) volt, ami 2,4 százalékkal haladta meg a 2002-es összeget. A cégcsoport bevételeinek 55 százaléka műsorszórásból, 20 százaléka távközlésből, 8 százaléka az AntennaMikro szolgáltatásból, 5 százaléka szervizszolgáltatásból, 12 százaléka pedig egyéb tevékenységekből (infrastruktúra-, eszközbérbeadás) származott, írta a Magyar Hírlap.