A nagy sikerű I'm a Mac, I'm a PC sorozat 15 rövid és vicces epizódban figurázta ki a pécé és a Windows sutaságát, és állította mellé a Mac megoldásait ugyanazokra a problémákra a vírusoktól a fagyásokig és a nehézkes kezelésig. A Microsoftnak hosszú hónapokig tartott, mire elszánta magát a visszavágásra, de sem a tévésztár Jerry Seinfeld és Bill Gates közös kalandjait bemutató filmek, sem az Apple-reklámok stílusát átvevő I'm a PC kampány nem volt igazán sikeres.
Az Apple-főhadiszálláson valószínűleg örömünnepet ültek, hogy végre visszavágott a Microsoft, hiszen így megint odacsaphattak egy újabb vicces sorozattal, ráadásul úgy, hogy az egész adok-kapoknak tűnik, nem egyoldalú Microsoft-rugdosásnak. Az új kampány már nem is arról szól, hogy a Mac jobb, mint a pécé meg a Windows, hanem direktben a Microsoft markatingeseinek szól be.
Az első epizódban a Microsoftot jelképező figura hatalmas rakás pénzt tologat az asztalon, és próbálja beosztani a Vista hibajavítása és a reklámozása között; aztán a végén utóbbi kupacba tolja az egészet. A másodikban a Vistát tiltott szónak kiáltják ki, és folyton kisípolják, ahelyett hogy kijavítanák a hibáit.
Szakértők szerint az Apple nagyon jól járt azzal, hogy sikerült a reklámháborúba belecsalogatni a Microsoftot. A marketingvonalon hagyományosan nagyon erős cég így tovább sulykolhatja a közönségben azt, hogy a Vista mennyire gyenge, miközben a Microsoft hol ezt próbálja erőtlenül cáfolni, hol már a Windows 7-ről beszélne.