Az adás nem egy szórakoztató show lesz, hanem inkább egy életmód-magazin, amelyben egyebek mellett árveréseket rendeznek - jelentette ki Kevin Pursglove, az eBay szóvivője. Az első koncepciók alapján még az is elképzelhető, hogy neves eBay felhasználókat mutatnának be a műsorban, és megismertetnék a nézőkkel az érdekesebb árverési tárgyak történetét. A legbiztatóbb tárgyalásokat a társaság az ABC csoporttal folytatja.
Közelebbről még nem ismert, milyen is lesz az eBay televíziós változata, hogy a nézők az interneten vagy telefonon beszállhatnak-e a licitbe. A terület szakértői viszont jó esélyeket adnak az újszerű adásnak. Sajtóértesülések szerint a műsor hétfőtől péntekig naponta jelentkezne.
A Media Metrix adatai szerint az eBay honlapja augusztusban 12,7 millió látogatót vonzott, akik havonta átlagosan két teljes órát töltöttek el az aukciósház oldalain. Naponta az eBay site-ján összesen 15 millió dolláros értékben árvereznek el javakat. Az árverés-portál egyike azon kevés online vállalkozásnak, amely a tulajdonosainak megszakítás nélkül nyereséget hoz.