Nyilván mindenki észrevehette az utcai plakátokról, hogy a Hungarotel, Pantel és Invitel fúziójával létrejött távközlési társaság eddigi tevékenységét Invitel márkanéven folytatja. Megújultak a színek, mások a hívószavak. Fontosabb kérdés, hogy hol áll most a cégek egyesülése.
A szeptembertől egységesen Invitel márkanév alatt kínált szolgáltatások közül az internetcsomagok harmonizációja már megtörtént, országszerte ugyanazt az árat kínálják az ügyfeleknek. A volt koncessziós területeken értékesített hangcsomagok teljes harmonizációja a szabályozói előírások miatt csak 2008 elejére várható. T-Com területen szeptember közepére egységes díjak várhatók.
Jövő nyárra készül el
Már megtörtént a leendő számlázási rendszer kiválasztása, és elindultak a szükséges fejlesztések, de a beígért egységes számlázási rendszerre még várni kell, nem is keveset. A jelenlegi számlázási rendszerek helyett csak 2008 közepétől lesz közös rendszer, amely az összes ügyfél havi számlalevelét kezeli.
A hálózatirányítási rendszer már összekapcsolódott a cég budaörsi központjával, és teljesen integrálták az ügyfélszolgálat tevékenységét: a helpdesk, a tudakozó és ügyfélpanaszok kezelésének központja Veszprém lett, az országos lakossági ügyfélszolgálat pedig Gödöllőn fogadja a hívásokat. Az üzleti ügyfelekkel foglalkozó részleg Budaörsre került.
A nagy átszervezésnek persze ára is volt, mint arról korábban is beszámoltunk, az összeolvadás miatt körülbelül kétszáz dolgozót kellett elbocsátani.