Pontosan az történt a Pannon GSM csütörtök esti nagyszabású estélyén, amit aznap kora délután megírtunk, azaz a mobiltársaság elhagyta nevéből a régi technológiára utaló GSM betűszót, és bevezette norvég anyavállalata, a Telenor új arculatát. Szerintük a hazai jellegzetességeket, a folyamatos fejlődést, a korszerűséget, az ügyfélközpontúságot fejezi ki az új logó, szerintem meg pont úgy néz ki, mint egy hajócsavar, vagy egy propeller, amelyek nem magyar jellegzetességek, nem is fejlődnek, viszont hatalmas járműveket tudnak megmozdítani.
Persze nemcsak a látvány lesz új, hanem a tartalom is, erről azonban csak annyit árultak el, hogy egyszerűbbek lesznek a díjcsomagok, és márciustól átláthatóbb számlalevelet kapnak az ügyfelek. Hamarosan a mobiltelefonok kijelzőjén megjelenő szolgáltatóazonosító is egyyzerűen Pannonra változik.
Az arculatváltás a következő néhány hónap alatt lezajlik, és a norvég Telenor csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity is felveszi ugyanezt a vizuális arculatot, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzik erős márkanevüket.
5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!
MEGVESZEM
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!