Ilona
17 °C
31 °C
Index - In English In English Eng

Fennakadások voltak a Telekom szolgáltatásában

2019.05.12. 09:08

Több olvasónk is jelezte vasárnap reggel, hogy valami nem oké a Telekom szolgáltatásában:

  • nem csöng ki a 1414-es ügyfélszolgálati szám
  • és országosan nem elérhető néhány tévécsatorna. 

A cég Facebook-oldalán is többen jelezték a problémát, viszont úgy tűnik, hogy az internetszolgáltatással nincs gond.  Megkérdeztük a Telekom sajtóosztályát, a következőt írták:

Jó hír, hogy az IPTV szolgáltatás közben 9.15 körül helyreállt. Az 1414-es ügyfélszolgálati szám elérésén még dolgoznak a kollégák. Köszönjük ügyfeleink türelmét a hiba elhárításáig.  

Azóta viszont többen, jellemzően Budapest környékéről panaszkodtak, hogy továbbra sem elérhető náluk a tévészolgáltatás, erre azt írta a cég, hogy ahol az IPTV hiba alatt újraindították a set-top-boxot, ott nem indult el újra a szolgáltatás, de dolgoznak a probléma elhárításán.

FRISSÍTÉS: Nem sokkal 12 óra után a Telekom közölte: "A 1414 ügyfélszolgálati szám újra elérhető, de a megnövekedett forgalom miatt az ügyfeleknek hosszabb várakozási időre kell készülniük. Kérjük ügyfeleink türelmét és megértését! Az IPTV szolgáltatás is működik. Kérjük azokat az ügyfeleket, akik még esetleg mindig hibát tapasztalnak, hogy most indítsák újra a set-top-boxukat. Ha ekkor felugrik egy „betöltési hiba” üzenet, a TÁVIRÁNYÍTÓN nyomják meg a „VISSZA” gombot!"