Előfizetéses szolgáltatást indított a Facebook

2023.03.18. 06:20
A Meta Platforms pénteken elindította előfizetéses szolgáltatását az Egyesült Államokban, amellyel a Facebook- és Instagram-felhasználók megvásárolhatják a hitelesítésüket. Ez nagyon hasonlít a Blue nevű szolgáltatáshoz, amit Elon Musk vezetett be, miután megvásárolta a Twittert.

A Meta Verified egy kék kitűzőt ad a felhasználóknak, miután sikerült megerősíteniük személyazonosságukat. A havidíjas szolgáltatás ára 11,99 dollár (kb. 4500 forint) a webes felület esetén, az okostelefonos applikációkon picit többet, 14,99 dollárt kell fizetni – olvasható a Meta közleményében.

A szolgáltatás, amelyet a Meta közlése szerint februárban tesztelt, a Snapchat, valamint a Telegram üzenetküldő alkalmazás nyomdokaiba lép, és arra irányul, hogy a vállalat diverzifikálja bevételeit a reklámoktól – írja a Reuters.

Elon Musk a Twitter felvásárlása után bevezette a Blue előfizetési szolgáltatását, amely lehetővé teszi, hogy az emberek fizessenek a kék pipaért, amely korábban csak politikusok, újságírók és más közszereplők ellenőrzött fiókjaira korlátozódott.

A Tesla-vezér megjelenése után havi nyolc dollárért  bárki megszerezhette a badge-et, így a felhasználók nehezen tudták megkülönböztetni, melyek a valódi, és melyek az úgynevezett kamuprofilok.

Ezért a Twitter egy időre leállította a szolgáltatást, hogy aztán újra bevezesse azt különböző színű jelölésekkel magánszemélyek, vállalatok és kormányok számára.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM