Hétfő reggel nyolc órától a felhasználók világszerte problémákat jeleztek a Microsoft szolgáltatásaival kapcsolatban. Az egyik fő probléma az Outlook webes levelezőszolgáltatás elérhetetlensége, erről szólt a hibajelentések több mint 80 százaléka – írja a Sky News.
A Microsoft az X-en közölte, hogy vizsgálják a hibát, ami az Exchange Online és a Microsoft Teams naptárát is érinti. A Microsoft Exchange Online egy üzleti kommunikációs csomag, amely elektronikus levelezést, a hozzá kapcsolódó felhőszolgáltatást, cím- és naptárkezelést tartalmaz.
A szolgáltatások működését naplózó Down Detector szerint hétfő reggeltől 8:40-től több mint 800 hibajelentés érkezett, 87 százalékában az elérhetetlen Outlook miatt. Hibákat jeleztek Franciaországból, Lengyelországból, Svédországból és az Egyesült Királyságból. Az európai felhasználók nagy számban értekeztek közösségi médiában arról, hogy nem érik el a munkavégzéshez szükséges szolgáltatásokat.
A Microsoft utóbb jelezte, hogy a hibát egy frissítés okozta, amit visszavontak, és tovább vizsgálják a hiba orvoslásának lehetőségeit.