Az internetezők sokkal szociálisabbak, mint gondolták

2011.01.24. 16:17
A Pew Research Center kutatása szerint az internethasználók, és főleg a közösségi oldalak tagjai sokkal inkább részt vesznek önkéntes csoportokban, akciókban, mint azok, akik egyáltalán nem használják az internetet. A felmérés során novembertől decemberig 2303 amerikai felnőttet kérdeztek meg.

A megkérdezett nethasználók 80 százaléka végez valamilyen csoportos tevékenységet, míg a netet nem használóknál ugyanez az arány csak 56 százalék. A kutatásból kiderült, hogy a csoportok legkedveltebb online eszköze a Facebook, melyet a megkérdezettek 62 százaléka használ, a Twittert pedig csak 12 százalékuk veszi igénybe. Azok közül a válaszadók közül, akik valamilyen csoportban is aktívak, 48 százaléknak van Facebook oldala, 30 százalék vezet blogot, és 16 százalék kommunikál Twitteren.

A kutatás során megállapították, hogy az internethasználó felnőttek sokkal aktívabb tagjai csoportjaiknak, mint a többi felnőtt, és büszkébbek is tevékenységükre.

A Pew felmérése azt is kimutatta, hogy az internet- és mobiltelefonfelhasználók egy kicsivel többet járnak templomba, vagy vesznek részt spirituális dolgokban, mint azok, akik nem élnek digitális életet.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM